How Do I Join the Group? / Comment rejoindre le groupe?

Groupe Photographie de l'ACFAA Eymet / ACFAA Eymet Photographic Group

Membership 2023-24

All members are required to pay an annual subscription. Normally these will be by cheque in Euros but an alternative can be found for those not having a French bank account, as detailed below.

The subscription set by the Committee for this season is 25 Euros, to be paid by a cheque payable to ACFAA and sent with a note identifying the payer to the treasurer:

Kate Teesdale
550 Impasse du Chauteau
Agnac

New Members should note that membership of the parent association, ACFAA, is a pre-requisite for membership of the Photo Group . If you are not yet a member of ACFAA please download the application form from HERE,  complete this and enclose it with the cheque and identification note. Normally the ACFAA application would be accompanied by a cheque to 15 Euros for annual membership. See the ACFAA website for student and couple discounts.

Applicants not having Euro accounts should contact the treasurer using our contact form to make particular arrangements, normally by bank transfer. The membership fee will be in appropriate currency, rounded in conversion from 25 Euros.

Groupe Photographie de l'ACFAA Eymet / ACFAA Eymet Photographic Group

Adhésion 2023-24

Tous les membres sont tenus de payer une cotisation annuelle. Donc, elles seront reglulées par cheque.

La cotisation fixée par le Comité pour cette saison est de 25 Euros, à payer par chèque à l'ordre de ACFAA et à envoyer avec une note identifiant le payeur au trésorier :

Kate Teesdale

550 Impasse du Chauteau
Agnac

Les nouveaux membres doivent noter que l'adhésion à l'association mère, l'ACFAA, est une condition préalable à l'adhésion au groupe photo. Si vous n'êtes pas encore membre de l'ACFAA, veuillez télécharger le formulaire de demande à partir d'ICI, le remplir et le joindre au chèque et à la note d'identification. Normalement, la demande d'adhésion à l'ACFAA devrait être accompagnée d'un chèque de 15 euros pour l'adhésion annuelle. Voir le site web de l'ACFAA pour les réductions pour les étudiants et les couples.